CV-storingen

Eerste hulp bij CV-storing!

Niets is zo vervelend als een CV storing of verwarming storing. Denk aan een niet werkende thermostaat of verwarming, koude douche of een bevroren waterleiding. Een storing aan uw cv-ketel kunt u herkennen als er opeens geen warm water meer uit de kraan komt of de verwarming het niet meer doet.

CV-storing melden? Controleer dan eerst de volgende punten!
1. Er druppelt geen warmwaterkraan (bij combitoestellen).
2. De schakelaar bij de CV ketel op staat “in” en de stekker zit in het stopcontact.
3. De zekeringen zijn niet defect en de aardschakelaar staat op “in”.
4. De gaskraan staat open.
5. De installatie is goed gevuld en ontlucht (zo niet dan bijvullen).
6. De kamerthermostaat is voldoende hoog ingesteld.
7. Er staan voldoende radiatorkranen open.

Heeft u bovenstaande punten gecontroleerd, maar nog steeds problemen met uw CV-storing?
Neem dan contact op met de vakmensen van Goed Geregeld Groep.

Waarom kiezen voor Goed Geregeld Groep?
• 1 aanspreekpunt voor al het vastgoedonderhoud
• 24 uur per dag en 7 dagen per week beschikbaar
• Geen contracten en abonnementsverplichting
• Transparante en vaste marktconforme tarieven
• Binnen 2 uur na melding bevestiging van afspraak
• Hoge bewonerstevredenheid

24-Uursservice en calamiteitendienst
Goed Geregeld Groep heeft een 24-uursservice voor (spoed)klachten. Bij calamiteiten gaat het niet alleen om bouwkundige zaken, maar ook om technische meldingen. Geen zorgen, u en uw medewerkers kunnen doorgaan met hun werk en uw klanten kunnen weer van alle faciliteiten gebruikmaken. Ontzorgen door optimale dienstverlening, dat is waar Goed Geregeld Groep voor staat!

Transparante en vaste marktconforme tarieven
Om het zo overzichtelijk mogelijk te maken hanteert Goed Geregeld Groep één tarief voor de meeste disciplines (m.u.v. rioolontstopping en lekdetectie). Klik hier voor onze actuele tarieven