Werkwijze

Hoe werkt het in praktijk:

  • 1 U neemt contact met ons op over uw klacht of storing
  • 2 Wij plannen direct de geschikte vakman voor u in
  • 3 Wij maken een afspraak met de bewoner binnen een tijdsblok van 2 uur
  • 4 De monteur komt op de afgesproken tijd op het werkadres en stelt zich netjes voor
  • 5 De monteur verhelpt de klacht en laat het werkadres opgeruimd achter
  • 6 Wij doen een kwaliteitsonderzoek bij de bewoner
  • 7 Wij zorgen voor de financiële afwikkeling naar u
  • 8 Periodiek evalueren wij met u de uitkomst van onze kwaliteitsonderzoeken

werkwijze

Kennismaken

Vooraf maken we kennis met elkaar en maken we afspraken over de tarieven en over eventuele mandaat bedragen. U zit echter niet vast aan dure onderhoudscontracten! De afspraken worden gemaakt zodat we als het nodig is, gelijk kunnen handelen. In geval van een klacht of storing is één telefoontje dan al voldoende. De meldkamer van Goed Geregeld Groep is 24 uur per dag bereikbaar. Onze medewerkers zijn allemaal deskundig en kunnen de situatie snel en vakkundig inschatten. U krijgt dezelfde dag nog bericht en een bevestiging dat uw klacht bij ons in behandeling is en wij gaan zo snel mogelijk aan de slag. Bel ons gerust wanneer u meer informatie wenst!

Kwaliteit en optimale dienstverlening

Nadat de klacht is afgehandeld, informeren we bij u als opdrachtgever om te vragen of alles naar wens is gegaan. De klachtenafhandeling wordt geëvalueerd met alle betrokkenen; dat houdt ons scherp! Uw organisatie, bedrijf of instelling is hierdoor verzekerd van tevreden klanten, kwaliteit en optimale dienstverlening. Ook dat is ontzorgen!

Juist in deze tijd!

Bij Goed Geregeld Groep betaalt u dus alleen voor de uitgevoerde diensten. Onze tarieven zijn altijd marktconform. Geen verrassingen achteraf en geen contracten. Juist in deze tijd is dit een welkome manier van werken.